Platform Profiel Actueel

meer items12345...279
2 jul 2022
THEMA Wat is leren? | Verkenning | Analyse | Interviews | Video
THEMA Wat is leren? | Verkenning | Analyse | Verheldering
2 jul 2022
THEMA Wetenswaardigheden | Algemene kennis&informatie
THEMA Wat je wellicht nog niet wist | De alledaagse praktijk van leven en werk
2 jul 2022
THEMA OnlineLeren&Werken | Hybride leren | Methodes | Effecten
Online leven & Zoom fatigue – het effect van het beeldscherm als leer- en werkplek
2 jul 2022
THEMA Democratisch burgerschap | Niemand uitsluiten-Niemand achterlaten
Lessen in burgerschap - Supermajority: actie voor de stem van vrouwen in VS
1 jul 2022
THEMA Gender, Gelijkheid&Diversiteit in (beroeps)onderwijs&samenleving
Covid-19&gender - De arbeidscrisis onder vrouwen - wereldwijd
1 jul 2022
THEMA COVID-19 Wereldwijd | Geld voor meer ventilatie op scholen
Covid-19 Actueel - In een pandemie ontvangt UN WFP de Nobelprijs voor de Vrede
30 jun 2022
THEMA The Future of Learning&Work | (Beroeps)Onderwijs | WelzijnsEcon | Industrie 4.0
Blog Innovatie - Ontwikkeling&opleiding in het kader van de 4e Industriële Revolutie
30 jun 2022
THEMA BPV | Leerwerkplekken&Arbeidsmarkt | (beroeps)onderwijs
Blog BPV - Initiatieven voor stageplekken beroepsonderwijs, ook in coronatijd
29 jun 2022
THEMA Verduurzaming&Beroepsonderwijs | Dalai Lama: 'Buddha Would Be Green!'
Klimaatblog - Californië 57°- poolijs smelt - verband klimaat, corona & democratie
29 jun 2022
THEMA Kunst&Cultuur(opleidingen) |UNESCO:Steun de sector |WHO: Kunst heelt & verbindt
Kunst&cultuur gaan wereldwijd online - WHO: investeer in de helende werking van kunst
meer items12345...279

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren Alleen noodzakelijke cookies