Platform Profiel Actueel

meer items12345...279
30 jun 2022
THEMA The Future of Learning&Work | (Beroeps)Onderwijs | WelzijnsEcon | Industrie 4.0
Blog Innovatie - Ontwikkeling&opleiding in het kader van de 4e Industriële Revolutie
30 jun 2022
THEMA BPV | Leerwerkplekken&Arbeidsmarkt | (beroeps)onderwijs
Blog BPV - Initiatieven voor stageplekken beroepsonderwijs, ook in coronatijd
29 jun 2022
THEMA Verduurzaming&Beroepsonderwijs | Dalai Lama: 'Buddha Would Be Green!'
Klimaatblog - Californië 57°- poolijs smelt - verband klimaat, corona & democratie
29 jun 2022
THEMA Kunst&Cultuur(opleidingen) |UNESCO:Steun de sector |WHO: Kunst heelt & verbindt
Kunst&cultuur gaan wereldwijd online - WHO: investeer in de helende werking van kunst
29 jun 2022
THEMA Democratisch burgerschap | Niemand uitsluiten-Niemand achterlaten
Lessen in burgerschap - Supermajority: actie voor de stem van vrouwen in VS
28 jun 2022
THEMA AOC | Groene Opleidingen | Op weg naar meer Duurzaam Agrarisch
THEMA AOC - Groene opleidingen - Duurzaam agrarisch
28 jun 2022
THEMA Gender, Gelijkheid&Diversiteit in (beroeps)onderwijs&samenleving
Covid-19&gender - De arbeidscrisis onder vrouwen - wereldwijd
28 jun 2022
THEMA SocialeVeiligheid | Signaleren&Preventie | Ondersteuning&Begeleiding
Wat kun je als sociaal professional doen tegen huiselijk geweld in tijden van corona?
27 jun 2022
THEMA (Beroeps)onderwijs | Leiderschap&Aspiratie | Organisatie, Beleid&Curriculum
Blog Organisatie, Ontwikkeling & Architectuur in het beroepsonderwijs
25 jun 2022
THEMA OnlineLeren&Werken | Hybride leren | Methodes | Effecten
Online leven & Zoom fatigue – het effect van het beeldscherm als leer- en werkplek
meer items12345...279

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren Alleen noodzakelijke cookies