Platform Profiel Actueel

meer items1...91011...26
April
THEMA > Begeleiding van studenten
THEMA > Begeleiding van studenten plus bijdragen over de pandemie
In dit nummer:

Digitale social distance in het coronatijdperk
Renze Tjoelker (ROC Friese Poort)

Afstandsonderwijs: didactiek en toetsing in het mbo en hbo
Mariola Gremmen (Avans Hogeschool)

Wat als het straks allemaal weer voorbij is?
Koen Vos (ROC Friese Poort)

Deel mbo-ers kiest bewust voor duurzaam voedsel 27
Carlijn de Kok, Esther Veen (WUR)

Scalda's Praktijkroute studenten staan vanaf dag 1 in de praktijk
Sanne van ’t Slot (Educator)

 
Maart
THEMA: Visies op beroepsonderwijs
THEMA > Motiverende en inspirerende docenten
In dit nummer:

8 Inclusief onderwijs: als onderwijssectoren leren van elkaar
JUDITH JANSEN, JOYCE VAN DER WEGEN (ECIO - ONDERDEEL CINOP)

11 sQuare - Leven Lang Leren voor vakmensen
MARIEKE GERVERS

16 ‘ROC’s moeten nog wendbaarder worden
INTERVIEW JOS KUSTERS – DOOR LOEK KUSIAK

20 SWPBS in het mbo
MONIQUE NELEN, DEBBIE VERVEER, JOKE KAMSTRA

 
Februari
THEMA: Visies op beroepsonderwijs
THEMA Beroepsonderwijs – Teams & professionals
In dit nummer:

Ouderbetrokkenheid bij loopbaankeuzes: geleerde lessen
Patricia Brouwer, Ilona Koning 

Ondersteuning bij LOB, wat willen docenten?
Martha Magee, Piety Runhaar, Marinka Kuipers

Levensbeschouwelijke diversiteit op het mbo - Een onderbelicht onderwerp?
Hannah Visser

Van Radicaal naar amicaal
Karim Amghar

 
December
THEMA: Visies op beroepsonderwijs
THEMA: Visies op beroepsonderwijs
In dit nummer:

Verschillen waarderen: aandacht voor diversiteit in het mbo
BIRGIT PFEIFFER, VEERLE HAMERLINCK

Bildung op het mbo: een filosofisch,pedagogisch en didactisch vraagstuk
PIETER BAAY, FABIAN VLASTUIN

De meerwaarde van perspectiefwisseling tussen studenten, docenten en onderzoekers
BIRGIT SCHALKWIJK, NIEK VAN DEN BERG

LOOP - hoe muziek werkt
SYLVIA WERNAART-SANDERS

Peacejam - Spiegelen aan Nobelprijswinnaars
ERIK OUWERKERK

meer items1...91011...26

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren Alleen noodzakelijke cookies